Automatický přístroj pro huštění pneumatik dusíkem E-1160-N2P

Automatický pojízdný přístroj pro huštění pneumatik dusíkem s funkcí (N2P) je určen pro současné plnění 4 pneumatik osobních automobilů, lehčích užitkových automobilů a motocyklů.

  • současné huštění 4 pneumatik šetří 50 % času oproti huštění jen jedné pneumatiky
  • pojízdný skříňový generátor dusíku je napojen na přívod běžného stlačeného vzduchu, který prochází filtrační jednotkou a potom do dvou válců, pracujících jako aktivní uhlíkový filtr (CMS). Ten využívá principu absorpce (Pressure Swing Absorber). V pórovitě struktuře CMS se díky rozdílným velikostem oddělují ze vzduchu molekuly dusíku a kyslíku. Dusík se pak plní do zásobníku, odkud je využíván pro huštění pneumatik.
  • plná automatika, programování, sofistikovaná elektronika s mikroprocesorem a s předvolbami i dalšími řídícími komponenty, včetně systému samodiagnostiky, automatického nulování, uchování předchozího nastavení, testu čistoty dusíku atd.
  • velký podsvícený LCD-displej, na kterém lze sledovat tlak, čas i čistotu dusíku
  • integrovaná funkce (N2P). Nejlevnější přístroje pro huštění dusíkem jsou pouze zařízeními pro huštění dusíku do pneumatiky. Pokud je v ní vzduch, naředí se dusíková náplň pneumatiky. Další přístroje jsou vybaveny zařízením, které nejprve odsaje vzduch z pneumatiky a pak ji naplní dusíkem. Pneumatika takto plněná musí být v demontovaném stavu nebo vozidlo zvednuté na zvedáku, aby po vakuování pneumatiky se v prázdném stavu nedeformovala. Přístroje poslední generace, jako je E-1135B-N2P, mají funkci Nitrogen Purge Function (N2P). Obsluhující mechanik nastaví N2P-zařízení na počet operací od 0 do 9. To je číslo, kolikrát přístroj provede tzv. očišťovací operaci s cílem, aby konečnou náplň pneumatiky tvořil co nejčistší dusík. Přístroj vždy odsaje z pneumatiky stávající náplň do minimálně nastaveného tlaku, resp. při dalším cyklu následujícím po prvním na 50 % konečného předepsaného tlaku, a poté ji dusíkem naplní na konečný tlak. Toto se opakuje podle předvoleného počtu operací. Zajistí se tak vysoký stupeň čistoty dusíku v pneumatice.
  • pneumatiky v zamontovaném stavu lze takto hustit i na stojícím vozidle, které nemusí být zvednuté na zvedáku. Při provádění funkce (N2P) nedojde k tak velkému odtlakování pneumatiky, že by to znamenalo riziko jejího poškození a i přesto se docílí náplň s velmi čistým dusíkem. Náhrada vzduchu dusíkem se provádí zcela automaticky.
  • funkce Over Pressure Setting (OPS), aby se nově namontovaná pneumatika dobře usadila na ráfek, obsluhující mechanik může nastavit počáteční přehuštění v rozsahu 0 až 2 bar. Přístroj pak automaticky provede jednat zadané přehuštění a následně úpravu na požadovaný tlak
  • zvuková i vizuální indikace ukončení cyklů / huštění
  • 2 předřazené filtry
  • standardní vybavení 4 tlakovými plnicími hadicemi délky 8 m s plnicí koncovkou
  • přístroj je možné využít i při servisu klimatizací apod.
  • vzhledem k automatizaci je obsluha přístroje zcela jednoduchá
  • konstrukce zajišťuje vysokou provozní spolehlivost a dlouhou životnost.

Parametry:
napájení:
vstupní tlak stlačeného vzduchu
vstupní množství stlačeného vzduchu
čistota dusíku
výstupní množství dusíku
výstupní tlak dusíku
provozní tlak dusíku
vestavěný zásobník dusíku
maximální tlak dusíku v zásobníku
provozní teplota
hmotnost
rozměry (v x d x š)
240 V/50 Hz
6,0 - 8,5 bar
500 l/min
95 - 99 %
93 l/min
8,0 bar
0,3 - 6,2 bar
50 l
7,0 bar
-20°C až 70°C
120 kg
1310 x 720 x 620 mm

Tento produkt již není v naší nabídce, ale rádi Vám nabídneme alternativní produkt. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte nebo použijte poptávkový formulář.