Automatický přístroj pro huštění pneumatik dusíkem E-1160-N2P
Automatický pojízdný přístroj pro huštění pneumatik dusíkem s funkcí (N2P) je určen pro současné plnění 4 pneumatik osobních automobilů, lehčích užitkových automobilů a motocyklů.- současné huštění 4 pneumatik šetří 50 % času oproti huštění jen jedné pneumatiky
- pojízdný skříňový generátor dusíku je napojen na přívod běžného stlačeného vzduchu, který prochází filtrační jednotkou a potom do dvou válců, pracujících jako aktivní uhlíkový filtr (CMS). Ten využívá principu absorpce (Pressure Swing Absorber). V pórovitě struktuře CMS se díky rozdílným velikostem oddělují ze vzduchu molekuly dusíku a kyslíku. Dusík se pak plní do zásobníku, odkud je využíván pro huštění pneumatik.
- plná automatika, programování, sofistikovaná elektronika s mikroprocesorem a s předvolbami i dalšími řídícími komponenty, včetně systému samodiagnostiky, automatického nulování, uchování předchozího nastavení, testu čistoty dusíku atd.
- velký podsvícený LCD-displej, na kterém lze sledovat tlak, čas i čistotu dusíku
- integrovaná funkce (N2P). Nejlevnější přístroje pro huštění dusíkem jsou pouze zařízeními pro huštění dusíku do pneumatiky. Pokud je v ní vzduch, naředí se dusíková náplň pneumatiky. Další přístroje jsou vybaveny zařízením, které nejprve odsaje vzduch z pneumatiky a pak ji naplní dusíkem. Pneumatika takto plněná musí být v demontovaném stavu nebo vozidlo zvednuté na zvedáku, aby po vakuování pneumatiky se v prázdném stavu nedeformovala. Přístroje poslední generace, jako je E-1135B-N2P, mají funkci Nitrogen Purge Function (N2P). Obsluhující mechanik nastaví N2P-zařízení na počet operací od 0 do 9. To je číslo, kolikrát přístroj provede tzv. očišťovací operaci s cílem, aby konečnou náplň pneumatiky tvořil co nejčistší dusík. Přístroj vždy odsaje z pneumatiky stávající náplň do minimálně nastaveného tlaku, resp. při dalším cyklu následujícím po prvním na 50 % konečného předepsaného tlaku, a poté ji dusíkem naplní na konečný tlak. Toto se opakuje podle předvoleného počtu operací. Zajistí se tak vysoký stupeň čistoty dusíku v pneumatice.
- pneumatiky v zamontovaném stavu lze takto hustit i na stojícím vozidle, které nemusí být zvednuté na zvedáku. Při provádění funkce (N2P) nedojde k tak velkému odtlakování pneumatiky, že by to znamenalo riziko jejího poškození a i přesto se docílí náplň s velmi čistým dusíkem. Náhrada vzduchu dusíkem se provádí zcela automaticky.
- funkce Over Pressure Setting (OPS), aby se nově namontovaná pneumatika dobře usadila na ráfek, obsluhující mechanik může nastavit počáteční přehuštění v rozsahu 0 až 2 bar. Přístroj pak automaticky provede jednat zadané přehuštění a následně úpravu na požadovaný tlak
- zvuková i vizuální indikace ukončení cyklů / huštění
- 2 předřazené filtry
- standardní vybavení 4 tlakovými plnicími hadicemi délky 8 m s plnicí koncovkou
- přístroj je možné využít i při servisu klimatizací apod.
- vzhledem k automatizaci je obsluha přístroje zcela jednoduchá
- konstrukce zajišťuje vysokou provozní spolehlivost a dlouhou životnost.
Parametry:
napájení: vstupní tlak stlačeného vzduchu vstupní množství stlačeného vzduchu čistota dusíku výstupní množství dusíku výstupní tlak dusíku provozní tlak dusíku vestavěný zásobník dusíku maximální tlak dusíku v zásobníku provozní teplota hmotnost rozměry (v x d x š) |
240 V/50 Hz 6,0 - 8,5 bar 500 l/min 95 - 99 % 93 l/min 8,0 bar 0,3 - 6,2 bar 50 l 7,0 bar -20°C až 70°C 120 kg 1310 x 720 x 620 mm |
Tento produkt již není v naší nabídce, ale rádi Vám nabídneme alternativní produkt. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte nebo použijte poptávkový formulář.